mysql a ID=0 pri importu sql

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Čtvrtek Září 23 18:06:53 CEST 2004

Dobry den,
lze nejak donutit mysql aby mi akceptoval ID = 0 ?

Situace je nasledovna:
- mam dump mysql databaze kde jsou definice tabulek i data
- importuji prikazem: #mysql -uroot -p db_name<./dump.sql
- asi deset tabulek ma vsak polozku id int() autoincrement not null

bohuzel pri vkladani polozek v napr. tomto poradi
ID data
2 ahoj
4 nazdar
0 hi
5 neco dalsiho

se u id=5 vypise chyba o duplicitnim ID, coz je proto ze mysql
predchozimu insertu nepriradi ID=0, ale podle autoincremetu nasledujici
tzn. 5.

Snad jsem to popsal dostatecne srozumitelne.

Dump ma 340MB, takze mi prijde dost neprakticke to editovat rucne a
hlavne bych rad vedel jak to resit priste...

Predem dekuji :)

--
Pavel Benisek