Problem s planovanim schuzek v korganizeru - proste ji posune o dve hodiny

Čtvrtek Září 23 20:52:18 CEST 2004

On Thu, 23 Sep 2004, Martin Kamín ZULU wrote:

> Jenže po sloučení jej má posunut (hodinový termín) o 2 HODINY později.
> Chápete někdo, co to je za nesmysl?
> PS: až mě budete chtít lapit na časové zóně, tak všichni tito uživatelé
> pracují na jediném serveru....

S tou casovou zonou to zni jako velmi logicke vysvetleni. To, ze jsou
vsichni na jednom serveru, jeste nemusi znamenat, ze neblbne ten program
a napr. na vystupu nevytvari casy v lokalni zone, zatimco na vstupu
je interpretuje v UTC. Resp. naopak. Zkuste schvalne vyrobit schuzku na
zimu, kdy je zimni cas, a tudiz je jiny posun vuci UTC. Nebo zkuste
program spustit v jine casove zone (TZ=...).