Vytacene spojeni pres USB a mobil na MDK10

Martin Dvorak martin.dvorak na imi-international.cz
Pátek Září 24 01:36:35 CEST 2004

easy men,
kabel dku-5 nelze v linuxu za soucasneho stavu pouzit.
mam stejny mobil i kabel a mam smulu, infra funguje, ale ovladac k
tomuto kabelu nokia slibila a nic.
zdravi martik