nespolehlivy prenos pres netcat (DELSI)

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pátek Září 24 09:31:03 CEST 2004

Tak jsem si k sobe na desktop Slackware 10.0 nainstaloval
gnu netcat 0.7.1. Pomoci prikazu

# strace -o strace.send netcat -l -p 9998 -c < data.send;
# strace -o strace.recv netcat localhost 9998 -c > data.recv;

si pres localhost posilam asi 2MB soubor. Nekdy se prenese
v poradku, jindy ne. Uspech je asi v 10% pripadu. Strace pro
uspesny i neuspesny prenos jsem vystavil nize:

http://www.oldfrog.cz/netcat_strace/strace.send.bad
http://www.oldfrog.cz/netcat_strace/strace.recv.bad

http://www.oldfrog.cz/netcat_strace/strace.send.good
http://www.oldfrog.cz/netcat_strace/strace.recv.good

Byl by nekdo, kdo je zvykly se divat na strace, se na
oba pripady podivat? Zkousel jsem udelal diff pro bad
a good pripad ale nejsem z toho moudry...

OldFrog.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090711