Prehravani DVD v MPlayeru

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pátek Září 24 10:49:29 CEST 2004

On Friday 24 of September 2004 12:38, Zdenek Zikan wrote:
> Zdravim
> Nainstaloval jsem do FC2 MPlayer + jeho GUI.
> Bohuzel, pokud dam Open DVD, tak se DVDcko zacne prehravat, ale obraz a
> zvuk se jaksi rozbihaji (vzhledem k tomu, ze to je anglicky zpivana

Prozradte nam, co mate za verzi MPlayeru, co pouzivate za zvukovy vystup atd.
Nekdy se stane, ze se zduvodu spatne spoluprace obraz a zvuk rozbihaji.

Nejlepe to zkuste z prikazove radku, kde uvidite, co se deje. Predtim si ale
prostudujte manualovou stranku ...

napr. mplayer -vo xv -ao alsa1x -lang en,cs dvd://1

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu