dsl + samba

Ludek Finstrle ludek.finstrle na pzkagis.cz
Pátek Září 24 15:01:06 CEST 2004

> ano, vdaka. vedeli by ste mi povedat (alebo niekto iny) ci vystacim s
> alcatel st510i (s NAT with IPsec IP passthrough) alebo potrebujem iny
> modem, napr. draytek vigor 2600ge (PPtP, IPsec, L2TP)?

O modemech toho moc nevim, ale v podstate pokud na firme mate FW, tak
nepotrebujete zadne modemy umejici VPN. Dokazete to udelat pomoci sw
na firewallech ci routerech ci jak jinak se to da jeste nazyvat.

Pokud vim, tak Win 2k/XP IPsec umi, takze staci jen nastavit.
Pro Linux existuji take reseni (napr. OpenVPN, ... - zase zde
doporucuji projit archiv konference, zda neni neco lepsi a jak
jsou na tom pri komunikaci s Win IPsec).

Pokud rikam bludy, tak me snad nekdo opravi

Luf