Prehravani DVD v MPlayeru

Martin Pokorny pokokonf na purus.cz
Pátek Září 24 15:16:15 CEST 2004

>Hm, tak ted to zas nedelalo a misto toho se zvuk trhal. Pak pomohlo
>mplayer -softsleep, ale pak to zas fungovalo i bez toho -softsleep.
>Jinak verze je MPlayer 1.0pre5-RPM-3.3.3, zvukovy vystup nevim, jak to
>zjistim? Jsem v Linuxu novacek.

Misto MPlayer zkus Xine

>Takze dalsi dotaz, jestli muzu -- nikde jsem nenasel moznost zobrazeni
>menu DVD. Je na tom nejaka uvodni videosekvence, pak menu s vyberem

Na uvodni menu musi byt tusim podpora prehravace a pri kompilaci to asi
Mplayer nemel zapnute. Bud to zkus zkompilovat znovu, nebo znovu
odkazuji na Xine, ktere defaultne menu prehrava.

A k tomu trhani, mozna blba otazka, ale mas na te mechanice zapnuty DMA
? Pokud ne, tak vez, ze se bez DMA trha i na nejrychlejsich strojich...
Windows to defaultne zapinaji, Linux nikoli (aspon ne moje SuSE)

Martin