HTB omezeni odchoziho smeru

632E56 na atlas.cz 632E56 na atlas.cz
Pátek Září 24 18:43:14 CEST 2004

Ahoj Vasek,

Thursday, September 23, 2004, 9:01:57 AM, you wrote:

VS>         Nejak nechapu, kde je popis chyby, ale pokusim se zahrat si na
VS> jasnovidce. IMHO mate problemy 2.

    Problem jsem popsal potrebuji napsat pravidla tak aby se omezoval
    odchozi smer do internetu na prichozim smeru mi to funguje a nevim
    jak to udelat uz jsem skousel to zadat do chainu Prerouting
    Postrouting Forward .. Zajimalo by mne kam to mam napsat kdyz ta
    sama masina jeste dela MASQ preklad adres jestli se mi ta adresa
    nezmeni moc brzo a ja ji uz pod lokalni adresou neoznackuji.

VS>         1) Pravidla davate na sitovku do Internetu, coz omezuje odchozi
VS> provoz. Hadam ze chcete omezit naopak provoz prichozi, proto bych tvoril
VS> pravidla na opacne sitovce.

To zrovna potrebuji omezit odchozi provoz.

VS>         2) Hadam, ze mate 256kbit linku. Pak je potreba dat hodnotu pro
VS> ten zakladni qdisc cca 230kbit a pocitat s tim, ze jakmile nekdo zacne
VS> posilat 4MB mail, tak Vam to stejne fungovat nebude. :)

Pokud se jedna o linku tak to jsou testovaci hodnoty linka ma kolem
1Mbit

                 Moc diky za jakoukoliv radu.

--
Best regards,
 632E56                            mailto:632E56 na atlas.cz