dsl + samba

Lubor Kacian kacian na kacian.sk
Pátek Září 24 21:27:20 CEST 2004

Dňa Friday 24 September 2004 15:02 Mgr. Radoslav Findrik napísal:
> ano, vdaka. vedeli by ste mi povedat (alebo niekto iny) ci vystacim s
> alcatel st510i (s NAT with IPsec IP passthrough) alebo potrebujem iny
> modem, napr. draytek vigor 2600ge (PPtP, IPsec, L2TP)?
Alcatel 510i je celkom dobry router, zalezi na konfiguracii.
Najjednoduchsie pripojenie je z WinXP pomocou putty a pretunelovania portov.
Viac na www.root.cz, hladaj clanok o tunelovani.
Bezne to pouzivam, spustim putty s pretunelovanim portu.
Alebo si nainstaluj na linux OpenVPN. Ma aj klienta pre WinXP.

--
Lubor Kacian
kacian-at-kacian-dot-sk