Upgrade Red Hat 7.2 -> 7.3 yum

David Kredba kredba na ibot.cas.cz
Sobota Září 25 21:49:49 CEST 2004

Zkouseli jste nekdo upgrade serveru s Red Hat 7.2 na 7.3
pomoci yum ?

Predstavuji si to tak, ze odstranim hlavickove soubory (*.hdr)
z /var/cache/yum/*, prenastavim /etc/yum.conf na cesty k verzi 7.3,
dam yum check-update a pak yum update.

Kdyz jsem to zkousel, testovaci transakce probehla az k vyresenym
zavislostem a navrhu yumu na odsouhlaseni balicku k upgrade.

Mam stary funkci server, ktery bych rad udrzel s bezpecnostnimi updaty z
fedora-legacy jeste nejakou dobu pri zivote a nechce se mi kompilovat
vsechny src.rpm z fedora-legacy 7.3 pro 7.2.

Diky, David

--
David Kredba  <kredba at ibot.cas.cz>
GPG: ID 1024D/5B6B02DE