Dlouhy radek v souboru /etc/group

regist na volny.cz regist na volny.cz
Neděle Září 26 11:34:41 CEST 2004

Dobry den,
RedHat 8.0, po nekolika letech jsem se dostal k tomu, ze jedna
skupina v group ma tolik useru, ze radek je delsi nez cca 730
znaku. Zjistil jsem, ze jakmile prekroci tuto hranici, vsechny
skupiny uvedene za touto skupinou prestanou fungovat. Pritom
grpck neprotestuje. Linux je pak nezna. K cemu ma mit tato
skupina pravo, tak ho nema, co ma vlastnit, tak to nevlastni,
skupina vlastnika se pak zobrazi jenom cislem. Diky tomu prestava
fungovat mnoho funkcnosti navazanych na prava ci vlastnictvi
skupiny. Nedokazal jsem udelat zadnym zpusobem ani delsi funkcni
radek, ani pokracovaci radek (backslash), nenasel jsem ani
zpusob, jak by jedna skupina jako celek mohla byt clenem dalsi
skupiny.

Prosim o radu, setkal jste se s tim nekdo?
Dekuji
Jiri Koudelka

--
A za kolik kupujete ELEKTRO Vy?