Kompilace jadra a ATI

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Září 27 09:28:51 CEST 2004

> No ja AGP slot nemam, mam starecka, pentium MMX 233Mhz a grafiku ATI 3D
> Rage pro na PCI. 32 MBRam :) a desku Rhino12+ od Octeka.
  A jeje, pocitac muzeum a na nem 2.6ka ktera beztak nema ovladac konzole
nebo neco takoveho a tim mozna i tunu dalsich veci zakompilovanou v sobe.
Mas nejaky hooodne specialni duvod proc tam nemuze byt distribucni jadro
ktere by alespon fungovalo, pripadne 2.4ka?
  Ve 2.4 je funkcni framebuffer pro tuto grafacku, navic ho muzes nastavovat
pres fbset, o cemz si ve 2.6 muzes tak akorat nechat zdat. Jinak framebuffer
mozna ani moc nepotrebujes pokud to nema LCD nebo nejaky podobne cudny
zobrazovac na kterem by klasicke konzolove pismo nebylo videt.
  Radeji tam zakompiluj podporu DRI a na dri.sf.net se mrkni nekde k odkazum
je tam odkaz na stranku s ovladaci pro tuto grafiku aby na ni alespon trosicku
jelo openGL.
  Podporuje ta deska alespon dimky ze bys trosku rozsiril pamet? Takto to
nebude nic moc.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz