driver pro zvukovku

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Září 27 10:02:35 CEST 2004

> co tam mate za zvukovy chip na desce? pokud je to ta ac97 tak to je bez
> problemu alsou podporovane
  gr... nic takoveho jako ,,nejaka ac97`` neexistuje. Existuji pouze konkretni
modely konkretnich vyrobcu. A podle toho take existuji ovladace.
  Tedy rict, ze pro ac97 jsou ovladace je pitomost.

  Bodejd bys na to mohl prijit, prikaz lspci -vn znas? Mrkni na to, co je
to vlastne za zvukovku a pak ktery ovladac ji ma obsluhovat.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz