Firefox tisk a fonty

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Září 27 13:00:00 CEST 2004

> DD,
  Zdravim,

> rad bych donutil firefox, aby pri tisku pouzil fonty,
> ktere mam nastavene pro zobrazeni. Podle google mam pouzit
> vyhradne vektorove skalovatelne fonty - to snad mam,
> dal jsem mu tam klasicky truetype times a courier.
> Pak jsem mu jeste pridal do about:config polozku
> "font.directory.tryetype.1" s cestou na .ttf soubory.
>
> Tiskovy vystup je ale porad s nejakymi nahrazenymi fonty, ktere
> jsou osklive a navic je tam nejaky problem s metrikou - kupa
> textu je slita dohromady (chybi mezery mezi slovy).
  Nevim jak firefox, ale mozilla tiskne pouze zakladnimi type1 pismy. Je
tedy jedno, co mas nastaveno jako pismo pro obrazovku, tiskne se vzdycky
jinym, alespon pokud to dela mozillacky pscreator nebo jak se tomu nadava.
Metrika je tam v nejakem silenem .h souboru ktery nekdy nekdo vytvoril
nikdo nevi jak, neni to standardni .afm.
  Ono se staci podivat na priority mozilla teamu, aby to melo hodne
featurek a aby to dobre kreslilo na obrazovku... To je dost otresne.
  Pokud potrebujes tisknout doporucuju to otevrit v OO.o nebo v Opere,
dostanes hezci lepsi a radostnejsi vysledek. Ono je sice fajn, ze mozilla
pouziva gecko, ale kdyz to pro tisk pouziva jakousi hruzu a nahledy dela
jinak nez tisk, tak je to dost nepouzitelne.

> Jinak je to debiani build ff 0.9.3 v prostredi cerstveho sarge.
> Mam pocit, ze nedavno to bylo jeste ok.
>
> Tisknu si skriptem vyrobene velke html z hromady malickych
> s vlozenymi tagy pro konec strany, coz zrejme podporuje u mne
> pouze mozilla, takze bych chtel zustat u toho firefoxu. Stary
> netscape to vytiskne dobre, ale ty zlomy stran mi tam chybi.
>
> Diky za kazdy napad
>
> Michal Samek
  Pokud tam nemas linky tak muzes zkusit upravit v tom PS ktery vyzvraci
mozilla vsechna pisma na URW++ EE ktera jsou v Xkach od SuSE a prohnat
to na tisk nebo pdf ghostscriptem, nezmrsi to cestinu a metrika je mensi,
takze to vetsinou vypada dobre. Neprekryva se to, ale prave pokud je link
tak je prednim vetsi mezera (protoze jsou fonty uzsi).
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz