PostgreSQL frontend

Aben Siatris aben na webcom.sk
Úterý Září 28 16:06:10 CEST 2004

Dňa Tuesday 28 September 2004 12:05 Horák Daniel napísal:

> Nic lepsiho nez pgAdmin3 (ve verzi v1.2) opravdu neni. Co vam na nem
> chybi, vzdyt podporuje vsechny vlastnosti PostgreSQL vcetne verze 8.0?
zeby to bolo zrovna profesionalne prostredie sa povedat neda, a user_friendly
je velmi male. jedna z veci: napriklad ked si kliknem na tabulku, tak by mi
mal vylistovat zoznam columns s tym aby mi ukazal ktore z nich su z ktorej
tabulky INHERITS. trosku vizualnejsiu pracu s foreign keys by to chcelo,...
mnozstvo veci. podpora je asi dostatocna, ale to GUI je velmi slabe.
o phpgadmine ani nehovorim. phpmyadmin je na spravnej ceste.
za profesionalne prostredie povazujem napriklad TORA pre ORACLE.

inak, v pgadmine3 je dost bugova editacia obsahu tabulky, neda sa sortovat,
v pripade ze zrusim obsah columnu ktory je NOT NULL, tak to vyhodi error
ktory nemozem zrusit, neda sa vlozit novy riadok, etc...

pre administraciu databazy tomu chybaju nastroje pre tuning, management, etc...
a pre management dat tomu chyba poriadny tool na editaciu dat, etc...

sice, mam pgadmin 1.0.2, ale predpokladam ze ked pisete o v1.2, tak to je
len preklep.