announce: simple piano emulator

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Úterý Září 28 17:23:44 CEST 2004

Tibor Zenis <zenis na fmph.uniba.sk> wrote:
> Obcas mi chybal program, ktory by umoznoval zahrat melodiu priamo z
> klavesnice. Mozno taky existuje, ale nenasiel som klucove slova pre
> google.
>
> Moj pokus je tu: http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~zenis/simplepiano/
> K behu potrebuje X a /dev/dsp zariadenie.

skusam to cross-compilovat na yopy a hlasi mi to toto:

/opt/bin/arm-linux-gcc -Wall -O2 -I/opt/arm-linux/include -L/opt/arm-linux/lib  -c simplepiano.c
simplepiano.c: In function `die':
simplepiano.c:569: parse error before `int'
simplepiano.c:570: `i' undeclared (first use in this function)
simplepiano.c:570: (Each undeclared identifier is reported only once
simplepiano.c:570: for each function it appears in.)
make: *** [simplepiano.o] Error 1

(v /opt/arm-linux/include/X11 je Xlib.h a v tom je extern int XFlush(),
ale tu moje znalosti X-Window koncia)

V pripade zaujmu mozem poskytnut konto za ucelom debugovania kompilacie
:-)

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |