openvpn a dialup

Marian Rychtecky marian na mari.cz
Úterý Září 28 22:21:30 CEST 2004

Hi!
	Do konfiguracniho souboru klienta se zada pouze -KAM- ma klient navazat
spojeni a to udajem "REMOTE" (budu se zde drzet mnou zatim pouzivane
verze 1.5.0)

Priklad konfigurace klienta:

remote server.nekde.cz (server kam se spojit)
dev tap0 (pouzivam TAP rozhrani, zadejte pripadne TUN)
secret /home/cesta_k_souboru_s_klicem.key
ifconfig 172.30.0.38 255.255.255.252 (nahozeni rozhrani)
route 172.30.0.0 255.255.0.0 172.30.0.37 (nahozeni route)
port 5000 (port kam se spojit)
ping 15
ping-restart 45
ping-timer-rem
persist-tun
persist-key
verb 3
tun-mtu 1500

Tak nejak mi to funguje celkem bez problemu (klienta mam WinXP a Linux
doma).

ahoj Marian

--

*Marian Rychtecký*

CLNET s.r.o.

marian na mari.cz <mailto:marian na mari.cz>

Tel. +420 724 397 441

Na Pěšině 281

405 05 Děčín, Czech Republic

http://www.mari.cz <http://www.mari.cz/>