openvpn a dialup

kocek.kvetoslav na vestizol.cz kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Středa Září 29 08:08:17 CEST 2004

Takhle vypada moje konfigurace. Je to sice trochu jiny pripad,
ale pro inspiraci... (konfiguraky by mely byt stejne pro win i lin)
linux - windows ovpn bridge

############################################
# OpenVPN bridge config, windows client side

# IP serveru
remote x.x.x.x

port 5000
dev tap