smart host selektivne

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Září 29 13:03:19 CEST 2004

David Trcka wrote/napsal:
: Zdravim,
:
: potreboval bych nejak v sendmailu nebo postfixu dosahnout, aby pro
: predem definovanou mnozinu domen _odesilatele_ (tedy podle MAIL FROM a
: ne podle RCPT TO) pouzil smart_host a pro ostatni maily dorucoval primo
: podle MX zaznamu.

:
: Hledal jsem v popiscich mailertable (a postfixoveho ekvivalentu), ale
: neustale tomu rozumim tak, ze se orientuje podle adresy prijemce a ne
: odesilatele. Tagy From: Connect: a To: se (jsem pochopil) daji pouzit
: pouze v access tabulce.

  Postfix: Zkuste smtpd_sender_restrictions   a napsat tabulku, která na
příslušnou adresu vrátí FILTER  smtp:[smarthost].   Šlo by to?
  Pokud máte zapnutý content_filter, tímto ho pro daného uživatele
obejdete, pozor na to.

  S pozdravem

Věroš Kaplan
--