Secure log - input overrun

David Jez dave.jez na seznam.cz
Středa Září 29 14:21:30 CEST 2004

> Dobry den.
  zdravim,

> Minuly tyden mi spadl linux. Kdyz jsem se pak dival do logu, tak jsem
> zjistil, ze secure log pet dnu zaplneny takovyma hlaskama:
>
> Sep 19 00:06:16 gw agetty[1452]: tty1: input overrun
> Sep 19 00:10:55 gw agetty[1734]: tty1: input overrun
> Sep 19 00:15:33 gw agetty[1741]: tty1: input overrun
>
> Nasel jsem info, ze to muze byt tim, ze jsem neco polozil na klavesnici a
> byla proste zmacknuta klavesa. Je fakt ze na te klavesnici lezela knizka.
> Souhlasite s vysvetlenim?
  jestli tam lezela knizka neni co resit :-). Pokud souhlasi tty1 a pokud
tam nebyl nikdo prihlasen. Pokud jsi tam mel knizku a bezela ti jina
konzole treba s shellem tak to nevysvetluje.

> Diky
>
> TNX
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz