announce: simple piano emulator

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Středa Září 29 15:47:22 CEST 2004

Tibor Zenis <zenis na fmph.uniba.sk> wrote:

> Problem bol v tom, ze som XAutoRepeatOn presunul na zaciatok funkcie die
> (povodne to bolo za close) a prehliadol som definiciu premennej i.

no, to som si teda mohol vsimnut :-)
(aspon gcc mohlo dat rozumnejsiu hlasku)

skompiloval som to, aj sa to spustilo, aj sa to zmesti na obrazovku,
aj (po killnuti esd) to nejake tony vydava, ale:
- vypise to viackrat pri spusteni
 SNDCTL_DSP_GETOPTR ioctl failed: Function not implemented
  (ale spusti sa)
- zvuk co to vydava je neprijemny, praskavy a prerusovany asi v 0.5
sekundovych intervaloch, v sinusovom mode nepocut takmer vobec,
najlepsie ide v harmonickom, a nemam
potrebne klavesy na zmenu modov (iba F1, F2 a tie uz mam vo window
managery namapovane na nieco ine)

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |