Připojení SSH

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Září 29 18:29:08 CEST 2004

On Wed, Sep 29, 2004 at 06:07:32PM +0200, Milan Ježek wrote:
> Dobrý den,
> chtěl jsem poprosit o radu. Potřeboval bych se připojit na firemní
> router z inetu, kde mám pouze 10.x.x.x IP adresu. Jak tedy nastavit
> router, abych se tam mohl připojit, ale abych ho zároveň úplně neotevřel?
>
> dík Milan

Hledal jste v archivu konference? Moznosti je vic bud si udelat ssh
tunel nebo na tom routeru s verejnou adresou udelat presmerovani pomoci
iptables -A PREROUTING -t nat -i eth0 --p tcp --dport 9999 \
 -j DNAT --to-destination 10.x.x.x:22
Pokud potrebujete se logovat jenom z jedne ip tak tam dopiste -s 1.2.3.4.

-- Dalibor Straka