Spojeni vice .ps souboru

cepl na surfbest.net cepl na surfbest.net
Čtvrtek Září 30 08:35:26 CEST 2004

Michal Samek wrote:
> netusite nekdo, jak korektne spojit do jednoho dokumentu vice
> .ps souboru, vcetne precislovani stran tak, aby fungoval vyber
> jednotlivych stran psselect-em?

Ja jsem nikdy nepochopil, jak je mozne, ze to funguje, ale mel jsem
velice dobre zkusenosti s timto superprimitivnim PostScriptovym
skriptem:

%!

% PostScript program for distilling and combining multiple PostScript
files.
% When embedding font subsets, it is highly recommended you use this
% technique to distill multiple PS files so only one font subset is
used
% for each font.

/prun { /mysave save def       % Performs a save before running the PS
file
dup = flush            % Shows name of PS file being run
RunFile                % Calls built in Distiller procedure
clear cleardictstack   % Cleans up after PS file
mysave restore         % Restores save level

} def

(V:/file1.ps)prun                        %
(V:/file2.ps)prun                        %
(V:/file3.ps)prun                        %
(V:/file4.ps)prun                        %

prozente to skrz ps2pdf a pokud skutecne trvate na PostScriptu, tak
zpatky pres pdftops (z xpdf, mam s nim mnohem lepsi zkusenosti nezli s
pdf2ps z ghostscriptu).

Pochazi z http://groups.google.com/groups?th=de5eb4eaeef0d637 (objevuje
se v comp.text.pdf kazdou chvilku).

Hezky den,