NEC USB + MA-CABLE + Siemens S55 = Nefungujuci download

Juraj jbus na orangemail.sk
Čtvrtek Září 30 13:51:41 CEST 2004

Zdaravim konferu,

Mam Mandrake 10.0 Community. Na net sa pripajam pomocou mobilu Siemens S55,
cez datovy kabel USB MA-CABLE, ktory zasuvam do PCI karty NEC USB na
postarsom pocitaci s celerom 433. USB moduly nahravam ako root rucne -
modprobe usb-ohci a modprobe-usbcore (prov = orange). Stranky sa mi nacitaju
vzhladom na
rychlost mojho pripojenia vporiadku, postu stahujem taktiez vpohode, (no ono
mi to islo aj rychlejsie). Moj
problem vsak spociva v tom, ze mi nefunguje download zo ziadnej adresy a v
kazdom case. Stahovanie zacne, zasekne sa vzdy priblizne pri 20kB, potom sa
odmlci, opat zacne stahovat asi po 1-2 minutach, ale asi len 4kB, potom sa
odmlci na dlhsiu dobu az asi po 12 minutach pri nejakych 36kB sa to zasekne
uplne. Mozete mi poradit co s tym (potrebujem nahrat este nejaky modul?,
chyba siete?). Za kazdu radu Vam vopred dakujem.

--
Juraj64 jbus na rangemail.sk