cups, foomatic a gentoo

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Čtvrtek Září 30 16:11:00 CEST 2004

Dobry den

resim tady problem, mam nainstalovany gentoo linux, foomatic a cups.

Mam problem s tim, ze cups (administrovany pres http://localhost:631/) nevidi
ovladace tiskaren foomaticu. Mam na vyber jen par zakladnich tiskaren (cca
14)

Na jinem gentoocku jsem nevim jakym postupem dosahl toho ze pres localhost:631
vidim vsechny ovladace.

Verze jsou na obou serverech stejne.

Souvisi to zrejmne se souborem /etc/cups/ppds.dat ktery (asi ) obsahuje odkazy
na definice tiskaren a je automaticky generovany, ale nepodarilo se mi
zjistit z ceho.

Zajimave je ze na tom fungujicim serveru existuje adresar
/usr/share/ppd ktery obsahuje poadresare s definicemi tiskaren.
Zkousel jsem neco podobneho vytvorit pomoci
foomatic-compiledb ,ale ten mi pouze vytvori ppd soubory a nasype je do
jednoho adresare bez stromove struktury.
PPd soubory jsem zkousel nasypat do /etc/cups/ppd ale cups mi na tohle kasle.

Kde jsem co prehled? Co je jinak a nepochopil jsem to?

Dekuji

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo