IDE DVD vypalovacka pres USB

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Čtvrtek Září 30 22:25:25 CEST 2004

Reknu Vam rovnu ze chodit to nebude!
Alespon ne s jadrem 2.6.8 (ja mam take 2.6.8.-gentoo-r3). Stravil jsem s
tim nekolik noci nez jsem prisel na to ze, bud musite pockat na 2.6.9,
nebo downgradovat na 2.6.7.
Jde o nejakou zmenu v kernelu ktera nepustni SCSI prikazy nutne pro
komunikaci s vypalovackou.
vice: http://k3b.plainblack.com/index.pl/news2

pekny den

--