SCSI radic Kouwell 895Se

Ales Vizdal, AVONET, s.r.o. ales.vizdal na avonet.cz
Pátek Duben 1 14:16:52 CEST 2005

On Fri, Apr 01, 2005 at 01:57:03PM +0200, Chlopcik Ales wrote:
> [...]

Jakou verzi jadra mate? Nejsou soucasti zdrojaky nebo dokonce navod na
zprovozneni?

> 	A jste si jisty tim tecka O ? A nechcete pritele na telefonu, ci aspon
> 50 na 50 ? Pritel by urcite poradil teska SO.

tecka o alias .o, by mohl byt modul pro kernel 2.{2,4}, .so by pritel
moc neporadil, spise zmatl, kdyby radil .ko, to by bylo neco jineho, ale
to by bylo pro kernel 2.6.

> 	Ales

S pozdravem

--