zmena koncu radku...

Frantisek Augusztin faugusztin na goldmann.sk
Pátek Duben 1 14:31:44 CEST 2005

Kit wrote:

> Jenže Wordpad nejede v Linuxu a ještě mě ani nenapadlo ho pouštět přes Wine.

"protoze v notepadu mi to pak nejde editovat(resp. je to neprehlede...)
, ale naopak to myslim funguje, tedy windowsove konce radku linuxu
nevadi..."

Priznam sa, ja som pod Linuxom nespustal ani Notepad. Vy ano ?

--
Frantisek Augusztin