vypalovaci sw

Miloš Liška xliska na informatics.muni.cz
Pátek Duben 1 15:38:36 CEST 2005

On Thu, 31 Mar 2005, Petr Vileta wrote:

> A mate koupene Nero6 pro Wokna? Pokud ne, tak (asi) nemuzete mit to
> Linuxove. Maji to delane zajimave, cituji z jejich webu:
> "Zaregistrujte svoji plnou kopii Nero6 a ziskejte NeroLinux zdarma"
> Ja mam to wokenni, ale predpokladam, ze to Linuxove bude velmi podobne.
> --
Kdybych nemel zaregistrovane Nero pro win, tak o tom nemluvim. Zpusob
distribuce bezesporu zajimavy je, ale funkcionalita na na rozdil od win
verze pokulhava. GUI je, rekl bych, na prvni pohled temer stejne, jen tomu
chybi spousta funkci.

S pozdravem
--
           		   Miloš Liška
   	  mail: xliska na informatics.muni.cz  ICQ: 101055780