Re: VMware a Linux

J K indy.j na seznam.cz
Pátek Duben 1 22:32:39 CEST 2005

shellu zdar,
pooprav mne, pokud jsem rozumel blbe debate:
vzhledem ke zmince o cygwinu jsi asi zkousel nativne bezet os ms xyz a pouzivat veci z cigwin projectu.
mno zrovinka jsem rozbehal konfiguraci win xp pro (v praci na tom musim delat, neb jeden special soft beha jen ve woknech) a colinux (debian sarge image)
hw konfigurace: 1.7G-p4/512mb-ram/40gb-hdd
colinux beham s parametrama mem=64, swapka je image o velikosti 512mb.
sw na woknech: posgresql8 server na data, xming - http://wwww.freedesktop.org/wiki/Xming a samozrejme colinux - www.colinux.org
podle dokumentace na wiki.colinux.org se to da robehnout za par hodin pri 50% koncentraci (musel jsem delat jeste nejaky veci okolo).
colinux se da nainstalovat jako sluzba, takze se akorat pres putty naloguju na sshd na linuxu a pracuju. pres sambu vyexportuju potrebne adresare v colinuxu a we woknech na ne muzu.
da se pristupovat primo k cdromce a k jednotlivym partisnam (pokud ma nekdo uz vyclenene partisne pro linux na disku). jen mala pripominka, pokud se primountuje disk ci cdrom v linuxu, neni pak videt ve windows a nezamkne se cdromka, takze ve woknech ji omylem clovek muze vystrcit.
pristi tejden mam v planu zkusit vypalovani v kombinaci xcdroast a xming :)
mozna to neni ta spravna konference, protoze z nutnosti musim behat v real modu wokna, nikoli linux :)

s pozdravem
jirka
http://www.bezpecnyinternet.cz
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=94734