Problem s DVD-Video

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Duben 2 17:39:47 CEST 2005

Zdenek Zikan napsal(a):

> O tom pochybuji, dela to i pri cteni z disku. A jine aplikace se
> chovaji, zda se, normalne.
>
> Zdenek Zikan

Já bych to viděl na tu chybu HW.
(Překládal jste si ho sám na tom stroji ? )

Skuste ho přeložit znovu se správnou volbou CPU (Mě se u AMD K6-2 dobře
detekovaly schopnosti mmx atd.... ovšem při překladu to překladač zmršil
a pak to někdy padalo.)

A potom pokud to bude blbnout skontrolovat ram.

Jinak pokud vám to po resetu běží OK tak bych proskoumal všechny kabely
a konektory zda někde nebyl nebo není úbytek proudu a nespínala ochrana
zdroje a pod... prostě vše v HW skontrolovat.

|    ICQ    179223500                    |