OT: mizejici konektivita mezi body UPC chello

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Neděle Duben 3 17:12:39 CEST 2005

Jsem taky na UPC, vyzkousel bych, ale nemam druhy bod pro vyzkouseni
(sam mam DHCP pridelovanou adresu)... nicmene co jsem zjistil z logu
dhcp.leases, adresa se prideluje jednu za dvacet ctyri hodin (i kdyz
stale mi zustava ta stejna)...

S pozdravem David 'ilicz' Klementa

* www.inMail.cz - Vase emailova adresa a fotoalbum ZDARMA
* www.ZonerPress.cz - pocitacova literatura, zamereni na webdesign a grafiku