monitor HW raid

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Neděle Duben 3 21:42:16 CEST 2005

On Sun, 3 Apr 2005, Pavel Pivonka wrote:

> Ahoj vsem,
> mam jeden server IBM s LSI HW raid controllerem. Controller je ok. Nemohu k
> nemu najit nejaky monitorovaci tool, ktery by mi rekl, kdyz umre HDD apod.

No, muzete si tam poridit zerochannel ServeRaid kartu, ktera se da
monitorovat (bohuzel) closed-source commandline utilitou ipssend. Krom
toho existuje hnusna obluda jmenem ServeRaid Manager (da se stahnout od
IBM a pravdepodobne ho mate na nejakem CD k tomu serveru), je to napsane v
Jave, temer na vsechny funkce vyzaduje X-window, ale mam dojem, ze to umi
managovat a monitorovat i raid, co je primo v tom LSI radici.

Nebylo by asi tezke si ten manager pustit a koukat se, jakymi SCSI prikazy
z toho pole ty informace taha a pak si na to napsat nejaky rozumny
nastroj. Mam to v TODO listu momentalne na pozici 348 :)

-- Honza Houstek