Jak se připojit na SSH ze skriptu ?

BuFran BuFran na seznam.cz
Neděle Duben 3 21:44:21 CEST 2005

Dobrý den,

  Na uvod bych se rad omluvil, tento dotaz mel jit spise do fora o
WL500g, ale jelikoz zadne ceske neznam, a problem se tyka linuxu,
ktery uvnitr jede, ptam se tedy zde.

  Existuje nejaka moznost ze skriptu otevrit spojeni SSH na jiny stroj a
stahnout nejaka data (logy apod ...), popripade vykonat prikaz ? Po
mesici pokusu a nezdaru se ptam. Podotykam, ze vzdaleny stroj nema
scp, ani dalsi vychytavky, je to proste busybox/dropbear.

  Jakykoliv pokus o "password autentication" vede k tomu, ze pokud
spustim skript, ktery ma prikazy pro pripojeni k SSH, tak mi vyhodi
dialog, ze chce heslo. Nacteni hesla nijak nereaguje na zapis dat do
stdin ?!? Lze to nejak obejit ?

  Veskere pokusy o "Key authentication" selhaly na tom, ze to neumim
nastavit - ono natukat bezchybne velke mnozstvi nesouvisejicich znaku
v editoru vi na vzdalenem pocitaci da zabrat. Ani jednou se mi tam
nepodarilo nahrat klic. :( Neexistuje pro WL500g na tohle tema nekde
nejake howto ? Google mlci, a jedine odkazy ktere nasel jsou madarsky,
italsky a korejsky :(

--
S pozdravem,
 František Burian