Jak se připojit na SSH ze skriptu ?

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Neděle Duben 3 23:50:48 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 11:00:29PM +0200, Kit wrote:

> Navíc je nejméně jeden "cat" zbytečný, jako ostatně ve více případech...
>
> ssh -l [uzivatel] [cilovy stroj] 'cat >> ~/.ssh/authorized_keys' <id_dsa.pub
pche, dajsi rejpal, kterej si precet jak je hrozny ve skriptech pouzivat cat.
pro vasi informaci, zbytecne volani cat se zde naprosto ztrati ve zdrojich
potrebnych na navazani tcp spojeni a prenosu toho klice a rozhodne je to
naprosto zanedbatelne, pokud potrebuje nahrat jediny klic z prikazove radky.
cat zlepsuje citelnost toho prikazu a nerozumim, co usetrim tim, ze tomu ten
vstup budu cpat rovnou presmerovanim ze souboru. az se budeme bavit o
skriptech, kde se cat vola zbytecne v loopu tisickrat, tak muzeme, tady je to
naprosto zcestny.
tady slo o to jednoduse a jasne ukazat jak to funguje, ne napsat to co
nejzrudneji a pak se busit do prsou jakej jsem uzasnej linuxak, kral mezi
tvorstvem.
mk