Jak se připojit na SSH ze skriptu ?

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Duben 4 00:04:57 CEST 2005

On Sun, Apr 03, 2005 at 10:43:03PM +0200, BuFran wrote:
> Na serveru bezi dropbear z busyboxu, lognul jsem se na nej, ale mam
> dvoji dilema, zaprve, KAM nahrat ten klic (to by se dalo vyresit
> systemem pokus-omyl, tech adresaru tam neni mnoho)
Dropbear to vie, je to popisane v dokumentacii ale presiel som na openssh
takze nepamatam.

> a JAK tam nahrat ten klic.
(lokalne)
cat .ssh/id_dsa.pub
(mysou copy)
nalogovat cez ssh
echo "tuna klikni strednym mysitkom" >> subor_ktory_neviem_ako_sa_vola
(uvodzovky nechat, nemazat).

> je tam Linux, aby se vesel, mam dojem do 16MB FLASH disku, a proto busybox,
> a proto dropbear integrovany do busyboxu.
[reklama]moj Route Hat sa tiez zmesti na 16MB flash a ma kopu "normalnych"
veci ako napr. openssh[/reklama]

Ale mam dojem ze WL500g ma len 8MB flash a tam sa mi uz nezmesti, a navyse je
to nie je x86 architektura.

>     BuFran
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
              The best things in life are free, but the
                expensive ones are still worth a look.