Re: Jak se připoji t na SSH ze skriptu ?

Kit kit.saels na gmail.com
Pondělí Duben 4 06:02:57 CEST 2005

On Apr 3, 2005 11:50 PM, Martin Kraus <martin.kraus na infonet.cz> wrote:
> pche, dajsi rejpal, kterej si precet jak je hrozny ve skriptech pouzivat cat.
> mk

Ano, a ještě jeden rejpal navíc, který mi to moje rejpání omlátí o hlavu :-)
Navíc ještě tohle mé rejpnutí do rejpala, který rejpe do mne, že jsem rejpal.
Raději toho necháme a příště si to raději vyřídíme privátně. Howgh.
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz