MDK10.1 Acer 2300li wifi-help

arpanet arpanet na post.cz
Pondělí Duben 4 08:35:44 CEST 2005

On Sun, 3 Apr 2005 19:48:04 GMT
Martin Cholewa <martin.cholewa na post.cz> wrote:

> Dobrý den,
> potřeboval bych pomoct :) Mám notebook Acer 2300 Li s integrovanou wi-fi.
>  Mandrake 10.1 mi ji nadetekoval jako (INPROCOMM IPN 2220 Wireless LAN
>  Adapter ), ale nejak nejede. Co mám udělat abych to rozchodil???? Jsem
>  linux uplnej začatečník, prosím polopaticky....
> Děkuji

dobry den i Vam

...asi se vam to nebude libit ale odpovim vam tekhle
napiste do google retezec INPROCOMM IPN 2220 Wireless LAN linux
a urcite odpoved dostanete ...

u mne to byl treti odkaz v poradi a precetl jsem si ze ndiswrapper
tenhle wireless podporuje ... navic to 2200 mi nejak pripomina
intelovskou 2200 pro kterou se pracuje na nativnich os driverech..

... polopatisticka odpoved ... hledejte ctete zkousejte a ucte se ....
jestli chcete pomoct vyresit problem .... tak je dobre se ptaat ...
mam problem ... ozkousel jsem to a to a to ... a a chovalo se to tak
a tak .... poradte mi prosim JAK NA  TO MAM prijit ... nebo me postrcte
spravnym smerem .. prosim

... to je ode mne asi vsechno ... pokud to ma nekdo vyresit za vas ...
tak ho nejak motivujte ... budto otazkou ktera ho zaujme  nebo
nejakou odmenou ...

... omlouvam se pokud jsem na vas byl prilis hruby .... ale
asi jsem po raanu v laufu .... a na otazku ? co mam delat
se mi chtelo odpovedet ... i hur ...

toz tak ...