MySQL dotaz ->> Firebird

Michal Jezek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pondělí Duben 4 10:12:24 CEST 2005

Dobry den
  Mam teplomer TM od firmy papouch a potreboval bych ukladat snimane teploty do databaze Firebird. Sehnal jsem si jednoduchy "bash" skript, ktery vyhovuje temer na 100%, ale zapis do databaze je navrzen pro mysql a ja pouzivam firebird. Pokusil jsem se to "prelozit" do jazyka firebird, ale pri pouziti isql jsem narazil na nemoznost zapisu do databaze primo z prikazove radky. Jinak receno isql mi spusti SQL dotaz pouze ulozeny v externim souboru. Do nej zase nepredam teplotu sejmutou z teplomeru a bohuzel ani nevim jak vlozit aktualni datum a cas.
   Vite nekdo jak na to?
Zminovany zapis do MySQL databaze:
mysql -u root -e "INSERT INTO teploty (cas,teplota) VALUES('$(date'+%y-%m-%d %H:%M:%S')', $TEPLOTA);" teplomer