AVI do DVD

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Pondělí Duben 4 15:48:30 CEST 2005

On Monday 04 of April 2005 15:30, Istvan Sobri wrote:
> Nemá někdo zku±enosti s převodem filmů z avi do dvd v linuxu? Nemohl
> by poradit jaký programy pouµít, nebo kde najít nějaký návody?
> Díky, I±tván

Robil som nejake pokusy s transcode+vcdimager+qdvdauthor+k3b, skusil by som sa
teda uberat asi tymto smerom.

Kazdopadne z toho avi je treba spravit pomocou transcode mpeg-2(ci 4?),
transcode ma na to export_profile dvd_pal/dvd_ntsc a nasledne v qdvdauthor
spravit menu a jednotlive mpegy nalinkovat na odkazy menu.

Je to ale silny vopruz, dlho som skusal, nez som dosiahol nejaky pozitivny
vysledok.

--

S pozravom,
Dusan Zatkovsky