Jaky backend pro LDAP?

Jiri Netolicky netolicky na epos.cd.cz
Pondělí Duben 4 17:16:13 CEST 2005

> prosim, ma nekdo zkusenosti s backendy pro LDAP? Ja jsem pouzil
> BDB a uz dvakrat se mi rozbourala databaze, tak bych se toho
> chtel potreti vyvarovat... Co byste mi doporucili? V LDAP-u mam
> cca 15k zaznamu, masina je ale vcelku rychla, takze mi jde spise
> o spolehlivost...

Já používám BDB (ted s novým 2.2.23 je to BDB 4.3.x,
dříve 4.2.x) a problémy nemám žádné. V LDAPU cca
85tis lidí plus role v aplikacích které se dost dynamicky
mění a může jich být pár desítek tisíc).
Vzpomínám, ale že dřív (fakt už nevím v které verzi LDAPu
to ale bylo), se db zbourala, když se slapd-u poslal SIGTERM.
Aby korektně vylil cache atd. musel se mu poslat SIGINT
což tenkrát RH skripty nedělaly :-(. Ted už slapd
chytá správně i ostatní signály.

Jiri Netolicky