pocet prenesenych dat na serveri

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Duben 4 18:51:23 CEST 2005

On Mon, Apr 04, 2005 at 06:05:33PM +0200, Libor Chocholaty wrote:
> Vzdycky prvniho v mesici spust prikaz 'ifconfig' a opis si cisla na
> papirek. Pak prostym odectenim zjistis pocet bytu za mesic. :)
Moja oblubena poznamka: ifconfig je obsolete, v tomto pripade je lepsie pouzit
ip -s link ls

> Libor
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
Disclaimer: This E-mail, because of shabby security on the Internet, in no way
            reflects my thoughts or intentions. It may even not be from me!