Re: Jak se připojit na SSH ze skriptu ?

BuFran BuFran na seznam.cz
Pondělí Duben 4 21:20:12 CEST 2005

> 	Kdyz si zmenite SSH klice na vzdalenem stroji na (v tamnim konfiguraku)
> zakazany typ, tak Vam nezbude, nez nasednout na fiakr a doject si tam
> :-).

no nastesti jediny 100% funkcni spojeni je TELNET, takze bych tam
jezdit nemusel ... Ale ten je nesifrovany, a rad bych to predelal na
SSH :( Bohuzel stale se nedari ... Ale assi jsem zjistil, ze Oleg
skompiloval ten firmware tak, ze dropbear umi pouze "password auth",
takze jsem namydlenej, ale je mi divny, ze to pise pri logovani key a
potom password ... Jako by to tam bylo, ale neni, konfiguraky zadne
... fakt je to snad M$ Linux :)

--
    Zdraví a sílu najdeš v sýru
    Sílu Temelínu, najdeš v Hermelínu.