CUPS - jak pridelit uzivatelum prava k tiskarnam a uloham

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Duben 5 11:38:26 CEST 2005

Zdravim,

nemate nekdo rozchozene nastaveni CUPSu aby obycejni uzivatele mohli ovladat
tiskarny (start/stop) a  joby sve i ostatnich (start/stop/mazat) ? Zaroven
aby nemohli menit nastaveni tiskaren, pridavat je a ubirat.

Dostal jsem se k tomu ze uzivatel ma pristup na stranku printers a jobs ale
kdyz chce spustit zastavenou tiskarnu tak to nejde. Nemate to nekdo uz
vyresene ? ta dokumentace je hrozna..

Pouzivam zapis pro pristup uzivatelu k tiskarnam :

<Location /printers>
AuthType Basic
AuthClass User
Order Deny,Allow