AKO JE TO S RAID 0,1

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Duben 5 13:13:56 CEST 2005

Projdte si archiv konference (nejlepe pomoci google) a na svou otazku tam
dostanete odpovedi i s odkazem na stranky, jak to v dnesni dobe vypada se
SATA a co si koupit a co si nekoupit.

On Tue, 5 Apr 2005, Dusan Zatkovsky wrote:

> Neviem ako tento konkretny controller, ale obvykle to byva tak, ze je to
> polo-hw polo-sw raid. Ja osobne mam na masine nejaky 3ware pata raid,
> potrebovalo to modul do initrd, rozbehaval som to pol dna,

Tak zrovna 3ware je cistokrevny raid a zde bych to spise videl na problem
mezi zidli a klavesnici. A proc to potrebovalo modul do initrd? Zkuste
popremyslet...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...