CUPS - jak pridelit uzivatelum prava k tiskarnam a uloham

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Duben 5 20:43:22 CEST 2005

On Tue, 5 Apr 2005, Petr Simek wrote:

> nemate nekdo rozchozene nastaveni CUPSu aby obycejni uzivatele mohli ovladat
> tiskarny (start/stop) a  joby sve i ostatnich (start/stop/mazat) ? Zaroven
> aby nemohli menit nastaveni tiskaren, pridavat je a ubirat.
>
> Dostal jsem se k tomu ze uzivatel ma pristup na stranku printers a jobs ale
> kdyz chce spustit zastavenou tiskarnu tak to nejde. Nemate to nekdo uz
> vyresene ? ta dokumentace je hrozna..

Takze zaver je ze to nejde. Ty operace start/stop printer se provadeji
pres sekci /admin a kdyz tam povolim pristup tak holt uzivatel muze i
tiskarnu smazat nebo ji zmenit nastaveni. Zlate LPRng...