Webmail pro courier

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Středa Duben 6 09:17:44 CEST 2005

Zdik Kudrle napsal(a):

> SquirrelMail.

Squirrell neni spatny - ma spoustu pluginu, genialni rewrap citovaneho
emailu podle nastaveni (to jsem u jinych neobjevil). Ma jednu drobnou vadu
(ne funkcni) - nedokaze setridit zpravy podle referenci (jen predmetu) coz
je pro cteni konferenci dost neprehledne. Na druhou stranu je velmi
jednoduchy na instalaci a konfiguraci (kdyz pomineme instalaci pluginu,
tak to lze zvladnout za pul hodinky i s vypitim salu caje :)). Je
jednoduchy, bez zbytecnych javascriptu (jdou vypnout) takze lze zobrazit
treba v linksu (vyzkousene - neni to zadne pohodli, ale jde to)

Kvuli trideni do vlaken (a dalsim pokusum) jsem nainstaloval Horde
(http://www.horde.org). Neni spatny, rozhrani vypada graficky "lepe"
funkcemi srovnatelny s Squirrelem, ale vyzaduje (spis je silne
doporucovana) MySQL, takze muj obstarozni privatni mailserver s 64MB RAMky
pomalu zacina dodychavat). Konfigurace + zprovozneni je trochu delsi (ale
take nic obtizne). Pozoruji chyby v zobrazeni ve Firefoxu (asi jak jsou
pouzity css styly pro pozicovani...) ale jinak jsem spokojeny.

Miroslav Zidek
--
  mizi na cbox.cz