Co dělat když nejde konference ?

Miroslav BENES miroslav.benes na zdas.cz
Středa Duben 6 09:59:41 CEST 2005

Přeji krásný den !

Mám něklik dotazů ohledně konference :

 - konferenci odebírám přes e-mail. Poslední příspěvek mi přišel 1.4.
16:26 (Milan Keršláger - Re: Jaky Redhat). Podle archivu konference lae
v ní byl i potom asi normální provoz. Co může být příčinou že mi
přestaly chodit příspěvky ? A stalo se vám něco podobného ?

 - dnes jsem se pokusil "obnovit členství" tak, že jsem odeslal
(opakovaně) požadavek na odhlášení a následně na přihlášení. Na
odhlášení mi chodily odezvy "nejste přihlášen", na požadavek na
přihlášení nepřišlo nic. Teprve na třetí pokus o přihlášení jsem dostal
kladnou odpověď. Kde hledat chybu ? A stalo se vám něco podobného ?

 - Rád bych si stáhnul příspěvky z doby kdy jsem byl mimo. Jenže jak to
udělat ?

a) vyslal jsem požadavek na linux-get..., ale to co mi přišlo neumím
"přechroustat" tak aby se to tvářilo jako 100 došlých mailů namísto
jednoho velkého souboru. Na poštu používám

Mozilla 1.7.6 : Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; cs-CZ; rv:1.7.6)
Gecko/20050323 Fedora/1.7.6-1.3.2

.. a balík který došel na požadavek linux-get... se dá jenom uložit ve
formátu *.eml, se kterým si nevím rady. A ani google mi nepomohl ..
(našel jsem jen návody jak otevřít *.eml, ale já potřebuju jeden *.eml
se stovkou příloh rozkuchat na 100 mailů)

b) zkusil jsem jinou cestu - vytvořil jsem si v mozille novou poštovní
složku "aaa", která je uložena jako soubor "aaa" nulové délky a soubor
"aaa.msf" o délce 1254 B (index ??). Do souboru "aaa" jsem přihrál data
která jsem stáhnul z archivu konference jako gzipped mailbox (celkem
3x). Mozilla se s tím kupodivu dokázala docela dobře vyrovnat a jakmile
jsem v ní tuto složku otevřel, objevily se tam všechny takto stažené
maily. Takže úspěch, ale na druhou stranu mi tento postup připadá jako
"nečistý". Takže jaký je správný postup jak si do "lokálního archivu"
importovat maily z archivu na webu ?

Předem děkuji za nakopnutí.

Miroslav BENEŠ
System administrator