Thuderbird - text

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Středa Duben 6 11:08:17 CEST 2005

Tomas Rett wrote:
> Muzete mi nekdo poradit, jak odesilat maily (napr. do teto konference) z
> Thunderbirdu jako prosty text, bez HTML?

Vy nas tady zkousite, ze?! Normalne bych na takovy dotaz ani
neodpovedel, ale toto mi neda. V predchozim dotazu se ptate jaky je
format, ve kterem uklada thunderbird emaily a ted se ptate na to, co by
zvladl <noflame>kazdy prumerny uzivatel</noflame> systemu.

Edit -> Account Settings -> [Vybrat ucet] -> Composition & Addressing a
pak nemit zaskrtnute "Compose message in HTML format".

Mozna ze to pujde nastavit vzdy pri psani nove zpravy, ale ja mam na
konferenci specialni ucet.

--ogee