Re: Co dělat když nejde konference ?

Miroslav Pragl lists.subscriber na pragl.cz
Středa Duben 6 16:25:08 CEST 2005

> P.S. Vubec nechapu, proc se News jako sluzba tak malo pouziva a pritom to
> umi vsichni mailovi klienti, vcetne tech od M$ ;-)

Protoze proti gustu ...

Osobne pro konfery ktere me zajimaji pouzivam pristup mailing list, pro ty
ktere ctu parkrat za tyden news. Zjednodusene je to push/pull technologie i
kdyz vim ze to neni uplne presne - i ty maily si musim stahnout (pokud
nepouzivam IMAP ktery mi je natlaci do klienta :)

MP

P.S. mail klient neumi news. news umi news klient. pak jsou kombinovani
klienti. proto se taky Utlouk Express jmenuje MSIMN (MS Internet Mail and
News) a ne MSIM :)))